Založ si blog

Veľký brat nás vidí

Prednedávnom som hľadala na internete zmes korení. Nejakú chutnú, jednoduchú zmes, ktorú by som si mohla aj prípadne sama vyrobiť v svojej kuchyni. Našla som a bola vydarená. Internet je v tomto smere veľmi dobrým pomocníkom.

Hneď po tomto hľadaní som začala dostávať na svoju domovskú internetovú stránku reklamy na hotové koreniace zmesi. Chodili asi týždeň. Ani jednu z tých reklám som neotvorila. Ako samy začali chodiť, tak samy aj prestali.

Včera som hľadala nejaký kúpeľný pobyt. Našla som, čo som chcela, ale neobjednala som si nič. Potrebovala som iba informácie, rozhodnem sa neskôr. A už dnes ráno som našla na svojej domovskej stránke reklamu na kúpeľné pobyty. Nuž, Veľký brat ma videl a zasiahol. Vidí aj vás.

Mimochodom, George Orwell bol podľa mňa najgeniálnejší spisovateľ na svete. Predvídal vševidiaceho Veľkého brata. A predvídal aj to, čo sa stalo s ľudskou rečou. Ale o tom nabudúce.

Nová zemeguľa

28.04.2022

Dostala som zemepisný atlas. Ten starý mal už vyše desať rokov a prestal byť a prestal byť aktuálny. Nový atlas sveta krásne voňal a bol tam už aj Južný Sudan. Zvedavo som knihu otvorila a začala listovať. Na moje veľké prekvapenie západná Európa bola natlačená na troch mapových listoch, neprehľadne. Vôbec sa tam nedalo orientovať. Zato v Afrike a v Ázii bola na [...]

Výborne, Sima!

08.09.2020

OTO. Prehliadka polotekutých ceckov, príšernej slovenčiny a otravných rečí. Všeobecnej biede a trápnosti sa vyhla iba Sima Martausová. Mala milé šaty, nesňala si rúško a predviedla odvahu vyhlásiť svoj vlastný názor. Bola osviežením nudného a otravného večera. Len ma zaráža, že ľudia, ktorí sa považujú za elitu národa a živia sa novinárčinou alebo umením, sa [...]

Na pieskovisku

30.08.2020

Boli sme s mojou malou vnučkou na pieskovisku. Detí bolo dosť a našli si divnú zábavu – behať od lavičky k lavičke. Súčasťou skupiny bola aj Dášenka – mentálne postihnuté dievčatko. Dášenka má osem rokov a bola v skupine najvyššia a najsilnejšia. Behala s ostatnými deťmi. Ktoré ju predbehli, tie bila. A predbehli ju všetky. Nezabránil tomu ani jej [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 38643x
Priemerná čítanosť článkov: 1840x

Autor blogu

Kategórie