Založ si blog

Papuča

Keď som sa narodila, auto v našom dvore mala jedna rodina z desiatich. Aj to niektorí mali trabanta. Dnes je to ináč. Autá od výmyslu sveta stoja pod oknami, na dvore, pred obchodmi a reštauráciami, ba aj na chodníku. Jedna rodina má aj dve /náš prípad/, ba aj tri autá. Nečudo, že niet ked zaparkovať. Keďže si auto nemôžem zobrať do vrecka a odniesť do bytu a naše sídliská nie sú vybavené dostatočným počtom parkovísk, občas sa mi stane, že zaparkujem na chodníku.

Samozrejme, dobrí susedia zavolajú políciu. Volajúci je vždy anonym, moje auto je konkrétne.Zdá sa mi absurdné,  že nejaký prindiš si privlastňuje chodník a na mňa, čo som sa tu narodila, volá políciu.A potom nasleduje proces volania polície a odomykania papuče. Stojí ma to čas, nervy a peniaze.

Ale ja už viem, čo urobím. Zadovážim si vlastnú papuču. Vždy si ju nasadím, keď budem pakovať na mieste, kde je to zakázané.A vybabrem s milovníkmi chodníkov, závistlivými susedmi, ba  aj s políciou .

 

Nová zemeguľa

28.04.2022

Dostala som zemepisný atlas. Ten starý mal už vyše desať rokov a prestal byť a prestal byť aktuálny. Nový atlas sveta krásne voňal a bol tam už aj Južný Sudan. Zvedavo som knihu otvorila a začala listovať. Na moje veľké prekvapenie západná Európa bola natlačená na troch mapových listoch, neprehľadne. Vôbec sa tam nedalo orientovať. Zato v Afrike a v Ázii bola na [...]

Výborne, Sima!

08.09.2020

OTO. Prehliadka polotekutých ceckov, príšernej slovenčiny a otravných rečí. Všeobecnej biede a trápnosti sa vyhla iba Sima Martausová. Mala milé šaty, nesňala si rúško a predviedla odvahu vyhlásiť svoj vlastný názor. Bola osviežením nudného a otravného večera. Len ma zaráža, že ľudia, ktorí sa považujú za elitu národa a živia sa novinárčinou alebo umením, sa [...]

Na pieskovisku

30.08.2020

Boli sme s mojou malou vnučkou na pieskovisku. Detí bolo dosť a našli si divnú zábavu – behať od lavičky k lavičke. Súčasťou skupiny bola aj Dášenka – mentálne postihnuté dievčatko. Dášenka má osem rokov a bola v skupine najvyššia a najsilnejšia. Behala s ostatnými deťmi. Ktoré ju predbehli, tie bila. A predbehli ju všetky. Nezabránil tomu ani jej [...]

Branislav Zurian

Zurianova inšpekcia prešla reorganizáciou i personálnymi rošádami. Podľa Šutaja Eštoka boli nevyhnutné

18.04.2024 11:36

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 38622x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie