Založ si blog

Babička v okuliaroch

Máte nad štyridsať a nosíte okuliare? Tak potom to tiež poznáte. Prídem do obchodu, pokladníčky spozornejú: prišla babička v okuliaroch. Má slabé oči, tak bude mať aj slabý rozum. Ošklbme ju trochu, však ona si to nevšimne. Chápem, že sa ľudia mýlia,ale mýliť sa stále iba vo svoj prospech už nepovažujem za náhodu.

Mali sme tu krásne mäsiarstvo. Zásobené ozaj špičkovo. Len leď sme platili, tak pokladníčky vydali vždy aspoň o päť centov menej, ako mali. Zabudli na to, že dnes je obchodov plno a zákazník si môže vyberať. Zákazník si vybral. A výborné mäsiarstvo? Už dávno skrachovalo.

P.S.Veľmi rada by som sa vyjadrila aj k celospoločenskej téme Janka a Martinky. Ale neurobím to. Nemám dosť relevantných informácií. Samozrejme, je mi ľúto dvoch mladých zdravých ľudí, ale vyšetrovať nebudem. To nech robí polícia. Ja mám svoju prácu, do ktorej si mi nikto nemieša a ktorú robím, ako najlepšie viem. A poviem úprimne, keby som neovládala pravopis a štylistiku, tak sa hanbím písať blogy. Nuž, niektorým ľuďom zrejme slovenčina robí problémy. A mimochodom, protestovať za slušné Slovensko sa mi tiež nezdá gramaticky i logicky správne.

Nová zemeguľa

28.04.2022

Dostala som zemepisný atlas. Ten starý mal už vyše desať rokov a prestal byť a prestal byť aktuálny. Nový atlas sveta krásne voňal a bol tam už aj Južný Sudan. Zvedavo som knihu otvorila a začala listovať. Na moje veľké prekvapenie západná Európa bola natlačená na troch mapových listoch, neprehľadne. Vôbec sa tam nedalo orientovať. Zato v Afrike a v Ázii bola na [...]

Výborne, Sima!

08.09.2020

OTO. Prehliadka polotekutých ceckov, príšernej slovenčiny a otravných rečí. Všeobecnej biede a trápnosti sa vyhla iba Sima Martausová. Mala milé šaty, nesňala si rúško a predviedla odvahu vyhlásiť svoj vlastný názor. Bola osviežením nudného a otravného večera. Len ma zaráža, že ľudia, ktorí sa považujú za elitu národa a živia sa novinárčinou alebo umením, sa [...]

Na pieskovisku

30.08.2020

Boli sme s mojou malou vnučkou na pieskovisku. Detí bolo dosť a našli si divnú zábavu – behať od lavičky k lavičke. Súčasťou skupiny bola aj Dášenka – mentálne postihnuté dievčatko. Dášenka má osem rokov a bola v skupine najvyššia a najsilnejšia. Behala s ostatnými deťmi. Ktoré ju predbehli, tie bila. A predbehli ju všetky. Nezabránil tomu ani jej [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 38552x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie